戰士簡介

自信戰士-力力 (Confident Nicky)

性格:自信、好學、懂得欣賞自己

 

擅長:勇於接受挑戰、克服困難

 

口頭禪:「俾啲自信啦!」

 

力力給同學的說話:

Hello,大家好!我係力力。好高興可以加入炳炎大家庭,成為大家嘅一份子,往後嘅日子,我會同各位一年級同學一齊建立自信,記住呀,做任何事都要對自己有信心,俾啲自信啦!有自信就可以克服困難架啦!請各位多多指教!

合作戰士-琪琪 (Cooperative Kiki)

性格:合群、友善、喜歡分享、樂於助人

 

擅長:發揮團隊精神、按組員能力分配工作

 

口頭禪:「齊心便事成!」

 

琪琪給同學的說話:

各位同學仔好嘛?好高興可以認識到大家呀!我叫做琪琪,從今開始,我會同各位二年級嘅同學仔一齊同心協力,攜手通過重重嘅考驗同難關、創造出寶貴又難忘嘅經驗。各位要記住呀,無論遇到咩困難都好,你哋並唔係得一個人架,你嘅同學、組員同埋我都喺你身邊同心合作,跨過障礙,正所謂「齊心便事成」丫嘛!

積極戰士-多多

性格:積極、樂觀、正面、笑臉迎人

 

擅長:發放正能量、積極主動地做事

 

口頭禪:「加油,俾心機!」

 

多多給同學的說話:

Hi!好開心被邀請加入炳炎大家庭呀!可以同各位三年級同學一齊參與歷奇學堂實在係我嘅榮幸呀!諗起都興奮呀!相信之後嘅日子有好多唔同嘅挑戰等緊我哋,記住唔駛徬徨架,因為無嘢難到我哋架嘛!加油,俾心機!YES!

堅毅戰士-歡歡

性格:勇敢、意志力強、堅毅不屈

 

擅長:帶領組員衝破難關、做事永不氣餒

 

口頭禪:「無人可以叫我放棄!」

 

歡歡給同學的說話:

各位小戰士大家好!好高興能夠加入你哋,成為你哋嘅一份子。一諗到往後嘅日子可以同各位,尤其係四年級嘅你哋一齊並肩作戰,我真係覺得好高興。我做人嘅宗旨係「Never Give Up」,喺我字典入面係無「放棄」哩兩個字,我深信堅持就一定可以取得成功。記住,無人可以叫我哋放棄架!

解難戰士-樂樂

性格:沉默、冷靜、愛思考、具尋根究底的精神

  

擅長:冷靜分析、隨機應變、從多角度思考

  

口頭禪:「⋯⋯」

  

樂樂給同學的話:

⋯⋯大家好。我係樂樂⋯⋯好⋯⋯高興可以認識大家。⋯⋯我唔多鍾意話,但我好鍾意思考。⋯⋯可以參與五年級嘅歷奇課,係我嘅榮幸。⋯⋯⋯⋯遇到問題時唔駛手足無措,冷靜分析同從唔同角度思考,總會有辦法解決。⋯⋯講完喇。

Top